Find out who I am

Ga naar beneden

Find out who I am

Bericht van Cicely op za sep 22, 2012 3:55 am

Voorzichtig zette Cicely een stap naar voren. Haar ogen waren recht op een konijn gericht. Het konijn was wit met grijze vlekjes. Maar die zouden al snel rood zijn, als ze geluk had. Haar volgende poot volgde. Ze haalde even diep adem en zette de volgende stapjes neer. Haar ogen bleven goed gericht op het dier, terwijl ze ook goed op lette met waar ze haar poten neer zette. Haar geluid zintuigen waren gericht op het konijn, en haar voel zintuigen; qua trillingen in de aarde, stonden ook op scherp. Toen merkte ze dat ze al aardig dichterbij kwam. Het ging goed dus. Cicely grijnsde haar witte tandjes bloot en zette de volgende stap iets te snel neer waar door er geluid uit kwam. Meteen begon ze te rennen, net als het konijn. Ze zette op een lenige manier af met haar achter poten waar door er een mooie snelle grote sprong ontstond. Ze lande al snel neer op het konijn en ze tackelde het dier waarna ze het dier meteen dood beet. Triomfantelijk stond ze op met het konijn in haar bek. Het was haar gelukt, en dat gevoel voelde goed. Het jagen ging bijna altijd mis bij haar, daarom voelde het goed dat ze dit dier had gevangen. Voor het laatst dat ze een dier echt goed had gevangen was geweest met Tairo, maar die was dood. Ze slikte even krampachtig. Ze miste hem nog steeds. En ze had liever gehad dat hij er nu ook bij was geweest. Maar dat was het dus niet. En ze sloot daar vrede mee. Ze zuchtte en liep met het konijn in haar bek verder over de toendra. In de verte zag ze een kuil, die ook goed diende als hol. Met het konijn liep ze daar naar toe en ze kroop in het hol/kuil geval. Ze zat nu goed beschut tegen andere gevaarlijke dieren. Zo meteen zou ze Kioni wel op zoeken. Die zal haar vast wel missen nu. Cicely glimlachte even bij het idee. Ze had zich zo gehecht aan Kioni, en zag haar dus ook echt als haar moeder. Haar echte moeder miste ze ook. Maar ze had niet echt de kans gehad om een goede band met haar op te bouwen. Nu wel met Kioni. En dat was het geval ook. Toen hoorde ze pootstappen haar kant op komen. Cicely stak haar kop uit het hol/kuil en zag dat er een katachtige dicht bij haar in de buurt was. Ze vernauwde haar ogen. Wat als die persoon gevaarlijk was. Ze haalde haar schouders op en at snel van het konijn waarna ze die begroef in het hol. Ze stak haar kop uit de kuil/hol en keek naar het dier die haar langzaam naderde. Zou het dier haar gezien hebben? Ze wist het niet. En misschien zou ze er wel achter komen.

-Open
Cicely

Aantal berichten : 537

Feline profile
Leeftijd: 6 Months
Partner: The last time I'd saw you, was the time you closed your eyes with a tear...
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Find out who I am

Bericht van Sunset op do sep 27, 2012 7:46 am

Sunset draaide haar oortjes alle kanten op. Ze hoorde geen gevaar en dus liep ze zachtjes door de toendra. Het was hier best fris. Ze had dan wel een dikke jas, ze was wel een kou kleun. En dat was ze al sinds haar geboorte. Sunset liep met haar kop laag bij de grond door het landschap. Ze zwiepte af en toe wat met haar staart en sloop bijna door het gebied. Ze had het gevoel dat ze bekeken werd. Dat haatte ze. Ze was klein, slap en snel bang. Als er gevaar was ,was ze zo snel ze kon weg, ze zette het dan op een lopen. Dat was misschien een slechte eigenschap, ze was nu dus nog wel mooi in leven. Een triomfantelijk grijnsje vormde zich op haar gezicht. Dit waren de leuke momenten van het voor jezelf zorgen; er achter komen dat je het best goed doet. Dat is leuk. Ze snoof even goed de lucht op en stak haar kop in de lucht. Tot nu toe rook ze niks vreemds. Gewoon de fijne geuren van de toendra. Ze sleepte haar ene poot voor de andere en liep een beetje sjokkend door het gebied. Het rook hier misschien wel fijn, ze vond het hier niet zo fijn. En waarom ze hier was kon ze je niet vertellen. Ze ging altijd op gevoel af. Haar gevoel zei dat het een goed idee was om hier heen te gaan en dat deed ze dan ook. Ze hoopte dat ze hier iemand tegen zou komen, iemand waarmee je een leuk gesprek kon voeren. Misschien zelfs iemand om vrienden mee te worden,

Doordat ze zo in gedachten verzonken was zag ze een struikje over het hoofd. Bam ze liep tegen de struik aan. Ze gaf een grauw en sprong achteruit, van schrik. Weer gaf ze een korte grauw en liep toen verder. Dit keer met haar staart laag en haar kop geheven. Ze ving een onbekende geur op. Weliswaar van een ander katachtig dier. Ze keek om zich heen maar zag nog niet iemand. Ze sloop verder tot ze een kopje uit de grond zag steken. Een voldane grijns was op haar gezicht te zien. Ze liep naar het beestje toe, dat zo te zien ouder, wijzer, groter was dan haar. “Hai. “ Zei ze zelfverzekerd.

Kort -__-"
Sunset

Aantal berichten : 32

Feline profile
Leeftijd: 4
Partner: No conment
Overtuiging:

http://felidae.forumotion.com/forum

Bericht van Cicely op vr sep 28, 2012 9:09 pm

Cicely stak haar nageltjes een paar keer in de grond van het hol/kuil geval. Hmmm, het dier had er wel ouder dan haar uit gezien in die oog wink die Cicely op had kunnen merken. Cicely dacht na, één jaar, het was geen Jaguar geweest. Wat dan wel? Het dier was ook gevlekt geweest, maar toch anders, of was ze nou gewoon dom? Cicely gromde. Misschien ging ze er allemaal nog achter komen, tenslotte was het dier niet zo'n hele grote bedreiging, welp, wel, twee welpen, de één wat ouder dan de ander, maar daar uit kon je niet op uit maken of die gene sterker was. Cicely grijnsde. ja of er zou meer dan vijf tot zes maanden verschil tussen zitten. Nou, dat was dus niet het geval. Cicely spitste haar oren toen ze merkte dat het dier haar kant op kwam. Ze versmalde haar ogen, wat moest dat dier. Straks was het zo'n één die uit was op een gevecht. Oeh, leuk, maar het beest was ouders, misschien maakte leeftijd toch wel wat uit bij kracht. Cicely bromde, nee, dit vond ze niet leuk. Ze wou eerst nog wat meer gevecht lessen achter de rug hebben om een echt gevecht aan te gaan. Cicely sprong lenig het hol uit en bleef voor het dier staan. Het ze stonden nu recht tegen over elkaar en Cicely trok haar snoet op, deed een stap naar achteren en ging zitten. “Hai.“ groette de god-mag-weten-wat-voor-katachtige-dit-nou-weer-was. Cicely versmalde haar ogen. Enkel een "hai" geen bedreiging? Cicely haalde haar schouders op. 'Well, hallo, wie ben jij?' Vroeg ze. Cicely stak haar kop in de lucht en liep een rondje. 'Weet je wat ik ben? Ik ben een tijger, en tijgers zijn gevaarlijk en sterk,' sprak ze als serieus en tja, op dé Cicely manier. 'Ik ben ook een krijger, en krijgers vechten voor hun kasteel,' sprak ze moedig. Cicely keek even om haar heen en perste haar lippen op elkaar, ja, welk kasteel? Toen bedacht ze zich iets. 'Ondergronds kasteel,' verbeterde ze zich zelf. Toen stopte ze met rondjes lopen en bleef ze weer voor de oudere welp staan. Ze stak haar neus naar voren en versmalde haar ogen weer, 'Dus, wie ben jij?' Herhaalde ze.

~Cicely is dus niet ouder en groter dan Sunset hoor, Cicely is nog maar acht maandjes en dus kleiner, gezien de jouwe 11 maandjes is~
Cicely

Feline profile
Partner: The last time I'd saw you, was the time you closed your eyes with a tear...
Overtuiging:

Bericht van Sunset op za sep 29, 2012 4:11 am

Oh sawry failere o':.

Sunset zag hoe het beestje uit het hol kwam. Ze spitste haar oortjes en zette een vrolijke glimlach op. Ze keek nog eens naar de tijger. Ze was kleiner, nu ze het zo zag. Dat. Was weer eens wat anders. Zij was altijd de kleinste/jongste/zwakste geweest. Dus de quasi glimlach veranderde in een echte glimlach. Sunset haar blauw/groene oogjes vlogen door de omgeving om alles in de gaten te houden. Ze hoorde geklapwiek, heel erg hard geklapwiek, gevolgd door een krasserig geluid. Inferiau, de adelaar die haar geholpen had om de laatste maanden te overleven landde naast haar. Sunset maakte een gebaar dat hij weg moest wezen. Wist zij veel, misschien zou die tijger hem wel aan vallen of zoiets. Ze keek even naar de tijger voor haar en nam het in haar op. Zo groot was ze niet, Sunset keek naar de adelaar. Direct vloog het op en was het weg. Nog een laatste kras en hij was er vandoor. Sunset keek bijna verontschuldigend naar de tijger.

"Wel, hallo, wie ben jij?" Kwam er uit de mond van de tijger. De glimlach herkeerde op haar gezicht. "Ik ben Sunset.." kwam er licht aarzelend uit haar mond. "Weet je wat ik ben? Ik ben een tijger, en tijgers zijn gevaarlijk en sterk." Zei de tijger. Mm, de tijger wilde haar bang krijgen? "Oke.. Ik ben een luipaard.." zei ze, met een achteloos gebaar doior haar schouders naar achter te brengen. "Ik ben ook een krijger, en krijgers vechten voor hun kasteel... Ondergronds kasteel.." Zei de tijger. Sunset keek de tijger aan. "Oke.. Maar ik wil niet vechten.." zei ze. Ze wilde ook niet vechten. Vechten was echt onnodig, het was niet leuk. Je houd er littekens aan over. "Dus wie ben je?" Herhaalde de tijger. Sunset zei opnieuw: "Ik ben Sunset en ik.. Ben ik.." zei ze toen ze niks beterts kon verzinnen. Ze was niet echt interresant, maar ze was wie ze was en daar bleef het bij. Ze wilde niet veranderen, ze was misschien wat verbitterd door de laatste maanden, maar dat had ze niet gewild.

De tijger maakte nieuwsgierigheid bij haar los. Wie was het? Wat deed ze hier? Hoe oud was ze? "En, wie ben jij?" . Zei ze uiteindelijk na enkele twijfeling. Ze zwiepte met haar staart en snoof de lucht van de toendra op.

Sorry, bb typt *#@$€#@*
Sunset

Aantal berichten : 32

Feline profile
Leeftijd: 4
Partner: No conment
Overtuiging:

http://felidae.forumotion.com/forum

Bericht van Cicely op za sep 29, 2012 7:32 am

Cicely was het hol/kuil geval uit gekropen en keek nu naar een andere soort katachtige, ééntje die ze nog nooit had gezien. De katachtige was op haar af gelopen en Cicely had gevraagd naar wie zij was. "Ik ben Sunset.." Stelde het dier zich zelf voor. Cicely knikte en vertelde meteen dat zij een tijger was en dat tijgers gevaarlijk waren. En al dat soort dingen. Kort om, ze sloofde uit over haar soort. Maar t was ook wel waar, tijgers behoorde tot één van de sterkste soorten. Dat was algemeen bekend, al moest je leeuwen zeker niet onderschatten, zij behoorde gewoon tot de sterkste had ze geleerd, al geloofde ze daar niet in, dieren waren op hun eigen manier sterk. "Oke.. Ik ben een luipaard.." Cicely knikte. 'Ben je ook lui?' Vroeg ze. Eigenlijk best wel gemeen van d'r, maar dat maakte haar niks uit. cicely vertelde over haar krijgers schappen, en vertelde over het kasteel... Ondergronds kasteel. "Oke.. Maar ik wil niet vechten.." Zei Sunset. Cicely grinnikte. 'Hahaha, jé weet gewoon dat ik sterker ben dan jouw, want ja, jij bent een luie paard,' plaagde ze haar. Daarna herhaalde Cicely haar vraag, ze wist niet waarom, eigenlijk best wel dom van haar, maar ja, wat maakte het ook uit. Ze keek de Luipaard aan met een flauwe blik. Lief was Cicely nou één maal niet. "Ik ben Sunset en ik.. Ben ik.." Cicely trok haar wenkbrauw op en grinnikte. 'Lijkt me logisch,' mompelde ze. Ze ging zitten en legde haar gestreepte tijger staart over haar tijger poten heen terwijl ze de luipaard uitdagend aan keek. Cicely had duidelijk wel zin in een gevecht training. Oké, deze luipaard zeker niet. Maar Cicely was nou één maal zo. Een welp met een neutraal/slechte aard die met de dag langzaam bij beetje om hoog kwam. En dat begon bij graag willen vechten. "En, wie ben jij?" Vroeg Sunset. Cicely maakte zich groot. 'Ik ben Cicely, Cicely de gevreesde,' stampte ze er achter aan. Cicely grijnsde haar tandjes bloot. Later zou ze wel anders zijn, maar nu, nu was ze een typische welp in d'r fantasie wereldje waar alles nog koek en ei was.
Cicely

Feline profile
Overtuiging:

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: