IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Links

Links naar verschillende topics kunnen hier
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Groups

Group stuff here
Team
Administrators
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Moderators
Theme

Theme van het forum

Deel | 

Just another fairytale - Where Dreams come True

Ga naar beneden 
AuteurBericht
L'aeri

Aantal berichten : 33

Feline profile
Leeftijd: Seven months
Partner: Love me when I'm gone..
Overtuiging:

BerichtOnderwerp: Just another fairytale - Where Dreams come True   wo sep 26, 2012 7:57 am

De wereld zoals wij haar konden is veranderd. Veel is er geleden en veel doden zijn gevallen. doch hebben wij het weten te overleven en zodoende leven wij nu in deze grote stad, opgedeeld in vier gedeeltes. Het noorden voor de Elfen. Het Oosten voor de Shapeshifters. Het zuiden voor de Wizards en het Westen voor de Knights.
Hebben jouw Characters het overleefd? Of kom je nieuw hier, onze deuren staan open. En samen maken we dit verhaal opnieuw. En samen overleven we de angsten en groeien we groots. Met een account voor al je karakters werken we hier met Postsheets en Kaders. Dus kom je mee?

Naam: Just Another Fairytale
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Your own Fairytale~
Omschrijving: Deze RPG laat je je grootste fantasie uitkomen. Je kruipt in de huid van je Favoriete fantasie wezen zoals een Elf, Knight of Tovenaar. De verschillende gebieden waar deze wezens in wonen zijn opgedeeld in vier gedelen van een grote stad. Kies je voor de goede of slechte kant? Je hebt het allemaal in je eigen hand.
Link: www.anotherfairytale.actieforum.com
Eventuele banner/afbeelding: dit
Terug naar boven Ga naar beneden
L'aeri

Feline profile
Overtuiging:

BerichtOnderwerp: Re: Just another fairytale - Where Dreams come True   di okt 09, 2012 9:28 am

We hebben 79 geregistreerde gebruikers

Een kleine update om jullie te laten zien dat we toch absoluut nog leven!
We wachten met smart op jullie.

Huishoudelijke mededelingen;;

Wij zoeken nogsteeds een Deputy voor de Knights. Deze hebben we echt nodig dus kijk snel hier. En wie weet ben jij wel geschikt!
____

De verhaallijn Checkmate heeft nogsteeds een aantal rollen nodig dus kijk snel welke jij vandaag nod kan vervullen!
____

Wegens een paar klachten heeft het Team besloten om het forum opnieuw in het midden van de site te plaatsen. Ik hoop oprecht dat wij niemand weggejaagd hebben met de fout in de codes.
____

Herfst is officieel aangebroken in JAF!
Kijk snel en geniet van het frisse weer vergeet je niet stevig in te pakken want ziek worden kan snel!

Wij zien u graag snel op
Just Another Fairytale
L'aeri

Feline profile
Overtuiging:

BerichtOnderwerp: Re: Just another fairytale - Where Dreams come True   vr okt 26, 2012 12:10 am

Even een kleine update met belangrijk nieuw kijk dus snel en goed!

Wij zoeken nogsteeds een Deputy voor de Knights. Deze hebben we echt nodig dus kijk snel hier. En wie weet ben jij wel geschikt!

____
De Luci Publici de eerste echte spelen van JAF zijn van start gegaan. Je kan je aanmelden bij de ceremonies die hiervoor zijn kijk hier voor meer informatie en om direct door te gaan naar de ceremonies klik op een van de rassen.

Wizards
Knights
Shapeshifters
Elves

____
De verhaallijn Checkmate heeft nogsteeds een aantal rollen nodig dus kijk snel welke jij vandaag nod kan vervullen!

Wij zien u graag snel op
Just Another Fairytale
L'aeri

Feline profile
Overtuiging:

BerichtOnderwerp: Re: Just another fairytale - Where Dreams come True   wo nov 07, 2012 5:24 am

Save the world of Just Another Fairytale!

We hebben een nieuwe Moderater gekozen gezien .:TessaLyra:. niet langer actief is als speler. Hierbij feliciteren we nog een laatste maal AwesomeMissG!

____
We zoeken een Deputy voor de Knights, heb je hier intresse in kan je LuxuriousMoments Pm'en, het maakt niet uit of je een nieuw lid, inactief lid of wat ouder lid bent.

Eventueel zoeken we ook nog een nieuwe Leader/Deputy voor de Shapeshifters, en eventueel ook een nieuwe deputy voor de Elves, hier word nog over nagedacht maar pm LuxuriousMoments mocht je intresse hebben.
____
De Luci Publici de eerste echte spelen van JAF zijn van start gegaan. Je kan je aanmelden bij de ceremonies die hiervoor zijn kijk hier voor meer informatie en om direct door te gaan naar de ceremonies klik op een van de rassen.

Wizards
Knights
Shapeshifters
Elves

____

Wij zien u graag snel op
Just Another Fairytale
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Just another fairytale - Where Dreams come True   

Just another fairytale - Where Dreams come True
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In-game :: Off-Character :: Sites promoten-
Ga naar: