Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scream your heart out!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Scream your heart out! Empty Scream your heart out!

Bericht van Cicely do sep 27, 2012 5:55 am

Okay,
mensen zijn het wel eens zat, al dat gedoe met school, volwassen irritante mensen, ook wel ouders, zusjes, broertjes, en ga zo maar door.
Zo erg dat je er van gaat stressen?
En waar kan je het dan uiten?... Mensen zeggen nergens, nou ik zeg HIER!

So people scream your heart out!
Cicely
Cicely

Aantal berichten : 537

Feline profile
Leeftijd: 6 Months
Partner: The last time I'd saw you, was the time you closed your eyes with a tear...
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Scream your heart out! Empty Re: Scream your heart out!

Bericht van Kioni do sep 27, 2012 6:00 am

Nou ik ben de eerste xD

God ik word helemaal gek van school en al die stomme shit
En dan ook nog liefde enzo, k heb echt het gevoel dat ik zielig forever alone blijf -__-
Altijd worden die jongens verliefd op de bitchen van de scholen. Erg typisch :s

Maar wat kun je er tegen doen? xD
Kioni
Kioni

Aantal berichten : 68

Feline profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: I'll find my way in the world you call love
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Scream your heart out! Empty Re: Scream your heart out!

Bericht van Khani do sep 27, 2012 8:08 am

YAY Thanks for making Nath Smile

Kijk, ik ga jullie even irriteren met 1D praat maar so what:
In het One Direction fandom heb je dus "Directioners" die alles té nemen. Van die meisjes die in elke blik die Harry en Louis elkaar geven iets er in zien en ze de hele tijd lastig vallen met dingen als "Waarom komen jullie niet gewoon uit. Jullie zijn zó gay." en als je dat helemaal niet bent is dat dus redelijk irritant. Redelijk verschrikkelijk erg irritant. En van die meisjes die dingen naar de girlfriends sturen als "Waarom ga je niet dood. Niemand heeft je toch nodig." of "Je word er gewoon voor betaald Louis vriendin te zijn. Eigenlijk is ie met Harry. You're his beard." (tegen Eleanor, Louis' vriendin) . Ze verzieken het HELE One Direction fandom! Waarschijnlijk zijn het gewoon 12 jarige perverts of zo. En ik word echt zó ziek van ze. Echt echt echt echt ZÓ ziek!! Zayn heeft gewoon al een keer zijn twitter account verwijderd door alle roddels over hem en Perrie (zijn vriendin). Ze zeiden dat ie vreemd ging en zo. Alsof ze ooit een fan zouden daten! Dat ze dat doen is gewoon een leuk verhaal om meer fans te krijgen, wees eerlijk tegen jezelf!
Hun styliste heeft een dochtertje van net 1. Er was iemand die een fanfiction (opgeschreven dag droom zeg maar) had geschreven over Zayn en haar. Hoe ZIEK ben je dan in je verrotte kop?! Een 1 jarige koppelen aan een 19 jarige? JEZUS!

Dat zijn dus mijn frustraties. Naast school dan.
Khani
Khani

Aantal berichten : 107

Feline profile
Leeftijd: 5 maanden
Partner: Who wants the weirdo? Very cheap!
Overtuiging:

http://ireus.blogspot.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Scream your heart out! Empty Re: Scream your heart out!

Bericht van Khani di okt 16, 2012 7:42 am

Sorry voor de dubbel post!

Kijk, elke keer als ik ruzie heb met mijn moeder doet ze net alsof het alleenmijn schuld is. Alsif zij niks heeft gedaan. En dan moet ik sorry zeggen, en dan krijg ik nog een preek over me heen. En ze zegt altijd dat ik heel brutaal ben en zo terwijl ze zelf ook geen blad voor de mond neemt. Ze bemoeid zich ook echt overal mee en dan zegt ze naderhand dat het mijn schuld is als het loze moeite was of als ze ergens bijna te laat komt. Ik vroeg niet om haar hulp ze deed het zelf! En ik wil niet zeggen dat zo lief ben. Ik kan mensen flink het bloed onder de nagels uit werken en ik kan ook wel eens iets zeggen wat eigenlijk niet kan. Maar het is niet alleen mijn schuld! En dan wel.altijd zeggen tegen mujn en mij en mijn broertje "waar twee vechten hebben twee schuld" nou daar houd zij zich niet bepaald aan. Echt, ze is zo'n heilig boontje! En ik ben er echt zo ziek van!

Als iemand tips heeft, graag! Want ik zie het zo niet meer zitten.
Khani
Khani

Aantal berichten : 107

Feline profile
Leeftijd: 5 maanden
Partner: Who wants the weirdo? Very cheap!
Overtuiging:

http://ireus.blogspot.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Scream your heart out! Empty Re: Scream your heart out!

Bericht van Kayne di okt 16, 2012 8:08 am

Dus het gaat weer goed hier
vader dood stiefvader een verschrijkelijke @!$#%$#% en mijn moeder kapot van verdriet. Uit frustratie heb ik steeds vaker ruzie met mijn vrienden en aangezien mijn stiefpa ons uit huis getrapt heb heb ik dus geen huis en zit ik nou bij de beste vriend van mijn moeder. Naar school ga ik al twee weken niet en mijn vrienden spreek ik amper.
Nou hebben we hulp ingeschakeld omdat we gewoon geen huizen kunnen vinden. Ik mis dingen die meetellen van mijn examen en als er zaterdag geen plan is worden ik en mijn broertje bij mijn ma weggehaald en worden we naar een pleeggezin gebracht. Mijn moeder zou dat niet trekken maar wij ook niet. Ik heb geen idee wat er dan van ons zal komen. Ik wil er gewoon niet heen. Mijn moeder is alles wat ik nog heb, LETTERLIJK.
Overal word ik genegeerd en mensen kijken met afkeur naar me als ik buiten loop, waarom weet ik niet, volgens mij zie ik er normaal uit.
Ik voel me gewoon nergens goed en nou zei mijn moeder als er zaterdag geen plan is voor een huis in de buurt van Purmerend dan moeten we naar Groningen. Sorry voor iedereen die daar woont maar ik haat die provincie. Het is ver van alles wat ik nog heb en daar wonen twee mensen waar ik zo'n vreselijke haat heb.
Ik trek het echt niet meer. -.-
help me please van deze $^&$%% wereld

:'(
Kayne
Kayne

Aantal berichten : 199

Feline profile
Leeftijd: 1 year on this freking world
Partner: ♧I will let you feel how it is to die
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Scream your heart out! Empty Re: Scream your heart out!

Bericht van Cicely wo okt 17, 2012 7:58 am

Oh Teszel, wat vreselijk! Ik heb er geen woorden voor. Ik vind het heel erg voor je, en ik zou je nu echt graag willen huggen om je te troosten.
Ik snap volkomen dat je het niet trekt, en als je naar Groningen moet, dan kom ik zeker langs, en dan zal ik je helemaal happy maken.
Groningen is niet ver weg voor mij, en ik kan dan dus wel komen, wat ik ook zeker doe dan, beloofd.
Ik had ik maar wat tips voor je, maar ik zal me ook machteloos voelen in zo'n situatie, sterkte, en ik ben er voor je, spreek me maar gerust aan, je hebt mn msn, en mn nummer, ik ben altijd wel bereik baar.
Je mag je ook gerust bellen, en je hele hard bij me er uit schreeuwen.

Sterkte xxx
Cicely
Cicely

Aantal berichten : 537

Feline profile
Leeftijd: 6 Months
Partner: The last time I'd saw you, was the time you closed your eyes with a tear...
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Scream your heart out! Empty Re: Scream your heart out!

Bericht van Kayne vr dec 07, 2012 12:44 pm

eindelijk dacht ik jij bent de ware, jij bent degene waarvan ik hou
Je had een vriendin maar die sloot jou zowat op EN JE ZIET HET NIET EENS
Maar ik weet het zeker nu, ik ben er klaar mee
Jij wilt niet zien dat ik om je geef, sterker nog je hebt me even heel duidelijk gezegt dat het je geen flikker kan schelen
alles wat ik voor je deed, al die pijn die ik vooor jou doorstaan heb. al die wonden die onze vriendschap had dacht ik opgelost te hebben, maar er blijft er altijd een. Ik hou van jou, meeer dan dat ik ooit van iemand gehouden heb, Maar dat is niet andersom.
En ik kan niet meer mmijn liefde, pijn en verdriet inwisselen voor een glimlach, daar was ik zo goed in tot nu...
Tot jij me langzaam geheel brak!
Daarom heb ik voor mezelf besloten gewoon gevoelloos te lijken. Geen vreugde, verdriet of haat.
Iedereen die me daardoor gaat haten boeit me niet, ik kan dit niet meer aan. Van alle kanten krijg ik te horen dat ik niets ben, dat ik niets waart ben.
Maar wat je niet weet is dat jij samen met mijn moeder en broertje het enige nog was wat mij in leven hield. Ik ben mijn vader kwijt, mijn hond, een hele hoop vrienden zelfs mijn huis en nou jou ook nog eens.
Ik kan het echt niet aan. Het boeit me niets dat jij me nu gaat haten.
Ik trek mezelf lekker bij de rpg, daar ga ik al mijn emotie's loslaten zodat ik overdags gewoon compleet niets voel.
Maar weet wel, ik hou van je, Dat heb ik altijd gedaan en zal ik altijd doen, alleen jij sloot me helemaal.

Julian, hierbij bedank ik je dus even voor de pijn en alles dat je me deed, het heeft me laten weten hoe ik echt van, een achterlijke bitch die te lelijk is voor een vriendje

Kayne
Kayne

Aantal berichten : 199

Feline profile
Leeftijd: 1 year on this freking world
Partner: ♧I will let you feel how it is to die
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Scream your heart out! Empty Re: Scream your heart out!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum