Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pawprints

Ga naar beneden

Pawprints Empty Pawprints

Bericht van Kishan za jul 21, 2012 6:29 am

Wat zijn Pawprints?
Pawprints zijn een soort van punten en daarmee kan je iets uit het shopje kopen. Let hierbij wel op hoeveel iets kost. Je kan bijvoorbeeld geen witte leeuw kopen met 10 punten.

Hoe kan ik ze krijgen?
Pawprints krijg je door in de rpg te posten. Ook kan je Pawprints krijgen door je karakter voor te stellen, fouten te melden & door sites te promoten, maar ook met een wedstrijd die op het moment gaande is.

Kan ik ook nog iets anders doen met mijn Pawprints?
Voorlopig nog niet. Dit kan nog wel veranderen als andere dat ook leuk vinden. Dus plaats je ideeën maar dan worden ze misschien ook gebruikt.

Maar is het niet oneerlijk dat de Admin gewoon iets uit het shopje kan aanmaken?
Dit is zeker oneerlijk! Daarom hou ik me, als admin, ook aan de regels van de punten en zal dus niks uit het shopje aanmaken tot ik de juiste hoeveelheid pawprints heb. Dit geld natuurlijk ook voor de moderators.


Voor meer vragen kan je een pb sturen naar Aylan (M'non) / Cicely (Nath)

Kishan
The Wanderers

Aantal berichten : 371

Feline profile
Leeftijd: 6 Years
Partner: I love you as certain dark things are to be loved, in secret, between the shadow and the soul.
Overtuiging: Neutraal

https://wildestfelines.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum