Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog wat puntjes.

2 plaatsers

 :: Algemeen :: Overleg :: Fouten

Ga naar beneden

Nog wat puntjes. Empty Nog wat puntjes.

Bericht van Solomon ma aug 13, 2012 6:21 am

Er zijn nog wat kleine dingen in het forum die niet kloppen, ik weet niet of je daar al mee bezig was maar ik denk met het toch nog even voordat het open gaat!!

# In het tablad bovenin staat 'Battle of the birds' ik denk niet dat dat zo hoort.
# Bij het geslacht van je kat doen de afbeeldingen het nog niet.
# De forum linken staan in 'links' inplaats van 'center' het gene waar je naar index, pm etc naartoe klikt.

Begrijp me niet verkeerd, ik denk ik meld het even. Voor het geval je het zelf niet gezien hebt.
Solomon
Solomon

Aantal berichten : 19

Feline profile
Leeftijd: 10 Years.
Partner: -
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog wat puntjes. Empty Re: Nog wat puntjes.

Bericht van Kishan ma aug 13, 2012 6:29 am

Het is goed dat je dit eventjes meld ^^

Ik weet dat er Battle of the birds boven staat. Dit komt doordat ik WF naar mijn oude forum moest verplaatsen omdat het andere veel dingen miste in het beheerders paneel. Daarom heb ik het verplaatst naar dit forum dat wel compleet is. Ik heb al meerdere malen geprobeerd het te veranderen maar dat is nog niet gelukt zoals je al ziet.

De afbeeldingen voor het geslacht worden morgen verandert en ik hoop dat ze het dan wel goed doen. ;3

Het geval met de index moet ik nog even bekijken hoe ik dit in het midden moet zetten. Als je toevallig weet hoe dit moet. Hulp is welkom ^^

Kishan
The Wanderers

Aantal berichten : 371

Feline profile
Leeftijd: 6 Years
Partner: I love you as certain dark things are to be loved, in secret, between the shadow and the soul.
Overtuiging: Neutraal

https://wildestfelines.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog wat puntjes. Empty Re: Nog wat puntjes.

Bericht van Solomon ma aug 13, 2012 10:37 pm

Oke, gelukkig =D

Ooh oke, naja. Volgens mij zou je dan gewoon de naam moeten veranderen, en dan staat er als het goed is wel gewoon WF... maar weet het niet zeker hoor.

Yes, zie dat de afbeeldingen er zijn!! Haha, ik stond dus die hele tijd op female >.< NOES, SOLOMON IS NOT A FEMALE, ghehe.

ENYES, het staat in het midden. Haha.
Solomon
Solomon

Aantal berichten : 19

Feline profile
Leeftijd: 10 Years.
Partner: -
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog wat puntjes. Empty Re: Nog wat puntjes.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 :: Algemeen :: Overleg :: Fouten

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum