Mini RPG

:: Algemeen :: Overleg :: Ideeën

Ga naar beneden

Mini RPG

Bericht van Khani op di aug 14, 2012 1:09 am

Ok, ik zou deze nog erop zetten dus hier issie:

Mijn ideetje was dus een mini RPG. Ik ben het al wat vaker tegen gekomen, en vind het eigenlijk wel een leuke toevoeging voor WF. Hoe het werkt:

Een mini RPG kun je vinden bij de off character (meestal) en is een plek waar leden van het forum hun eigen RPG kunnem beginnen. De RPG's bestaan uit een aantal topics waar je met een klein groepje mensen RPG't in een bepaald thema. Dit thema mag van alles zijn. Het kan geheel los staan van het thema van het forum. In eerste instantie heb je een rollentopic. Daarin leg je in de beginpost uit wat het thema is en de verhaallijn. Onder de uitleg komt een lijstje van rollen die je nodig hebt. Je kunt aangeven in welk "genre" je de karakters wil hebben en ze zelf het laten verzinnen , of je geeft namen en alles wat jij erbij wil hebben al aan en de aanmelders kunnen uit jouw karakters kiezen. Ik plak wr nog wel even een keer een linkje bij. Smile Je moet niet te veel rollen willen, het word dan heel chaotisch. Ook niet te veel topics, vijf is al heel veel. En onthoud, het is geen heel forum.

Het lijkt nu veel ingewikkelder dan het eigenlijk is, maar als ik straks op de computer zit plak het het linkje er bij. Ik snap trouwens ook dat het lastig is als jr nog zo weinig leden hebt, dan heb je er nog niet zo bijster veel aan, of jr moet met het hele forum een mini RPG gaan dien xD.

Xx Iris
Khani

Aantal berichten : 107

Feline profile
Leeftijd: 5 maanden
Partner: Who wants the weirdo? Very cheap!
Overtuiging:

http://ireus.blogspot.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Mini RPG

Bericht van Khani op za sep 22, 2012 7:32 am

Erm, I've got no answer. So basically.. I erm, woullld love to get... Like... An answer about the idea...
Khani

Feline profile
Overtuiging:

Bericht van Cicely op za sep 22, 2012 9:07 am

Je bedoeld denk ik net zo iets als op Warrior Cats met die Fan Clans?

Eerlijk gezegd vind ik dit best wel overbodig, het maakt de forum misschien wat te druk. Heel misschien leuk voor als er meerdere leden zijn. Maar voor nu lijkt het mij beter om het te laten zoals het nu zeg maar is.
Cicely

Aantal berichten : 537

Feline profile
Leeftijd: 6 Months
Partner: The last time I'd saw you, was the time you closed your eyes with a tear...
Overtuiging:

Bericht van Khani op ma sep 24, 2012 9:00 am

Mmh, nee niet zo. Het kan gewoon elk onderwerp hebben als je wil. Je kunt een mens zijn, anime, manga, dier... Het is zeg maar net als een heel lang topic met iemand. Een soort verhaal lijn die je met 2 tot 3 (heel soms 5) mensen uitwerkt in een topic.

En ik had het ook meer bedoeld voor als er meer leden waren eigenlijk.

En over die linkjes... Jep ik kon het forum waar ik de beste voorbeelden op stonden niet meer vinden.
Khani

Feline profile
Overtuiging:

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

:: Algemeen :: Overleg :: Ideeën

Permissies van dit forum: