Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Postsheets

+8
Kioni
Khani
Kayne
Baylen
Kishan
Cicely
Alaya
Treasure
12 plaatsers

 :: In-game :: Off-Character :: Shopjes

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Postsheets Empty Postsheets

Bericht van Treasure za sep 15, 2012 11:50 pm

Bambambambam 8D

Peoples ask me to make sheets, ghehe
Ik plaats ze even hier. Je kan hier de code vandaan halen en als je wil ook aanvragen.

Kioni:
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure zo sep 16, 2012 12:00 am

Spoiler:
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Alaya zo sep 16, 2012 12:23 am

Nou doe mij ook maar zo'n postsheet xD
Moet ik miss een lijstje in vullen ofzo iets? :3
Alaya
Alaya

Aantal berichten : 128

Feline profile
Leeftijd: 5 jaar en 6 maanden
Partner: I won't let you touch me, I will destroy you before you do it
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure zo sep 16, 2012 12:24 am

ghhehehe, mnee, als je alleen wil zeggen of je met scroll wil of zonder (A)
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Alaya zo sep 16, 2012 12:26 am

Okeej ehm doe maar met Very Happy
Moet ik je de link van een plaatje sturen of wil je die zelf zoeken? ^^
Alaya
Alaya

Aantal berichten : 128

Feline profile
Leeftijd: 5 jaar en 6 maanden
Partner: I won't let you touch me, I will destroy you before you do it
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure zo sep 16, 2012 12:27 am

Ik had hele gave foto's gezien 8D
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Alaya zo sep 16, 2012 12:31 am

Okej laat maar eens zien hehe

Ik zelf vond deze ook wel gaaf:
Spoiler:

En deze:
Spoiler:

Hoewel die laatste niet echt scherp was :s
Maar die hoef je of course niet te gebruiken :]
Maak je ook andere dingen dan postsheets? Dus ook een setje bv> Very Happy
Alaya
Alaya

Aantal berichten : 128

Feline profile
Leeftijd: 5 jaar en 6 maanden
Partner: I won't let you touch me, I will destroy you before you do it
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure zo sep 16, 2012 12:36 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

cicely

Life in not measured by the breathes we take
but the moments, that take our breath away

Tevreden lag ik languit in het hoge gras. Het prikte vreselijk in mijn rug maar ik was geen mietje, ik zette stevig door. Stiekem trok ik mijn kop wat omhoog om te zoeken naar een rots om op te liggen of eventueel een termietenhoop. Het ligt altijd beter dan dit. Maar al snel gaf ik de hoop op en liet me met een zucht terug vallen. Ik sloot mijn ogen en spitste mijn oren. Het geluid werd steeds harder en harder. Het dreunen van de grond. In de verte zag ik een kudde beesten aan komen rennen. Ik gokte op zebra’s of misschien gnoes. Al snel zag ik dat mijn gok op de gestreepte paarden goed was geweest. De wind kwam vanuit mijn rug waardoor ze me niet konden ruiken. Direct veranderde ik mijn houding. Vlug rolde ik om om me plat op mijn buik te leggen. Laag en doodstil. Het was lastig om me verborgen te houden met mijn grootte. Maar ik moest nu toch echt leren jagen. Ik kon niet leven van resten van andere roofdieren. Ik dacht aan mijn oude tijden. Waar de leeuwinnen voor ons jaagden en wij op onze vertrouwde rots lagen te knorren. Maar die tijd was voorbij. Nu waren en geen leeuwinnen die voor me konden gaan jagen. Ik moest het zelf gaan doen. De beesten denderde in een noodvaart voorbij. Ze waren te snel voor mijn grootte lichaam. Ik waagde niet eens een poging meer. Totdat mijn oog viel op een merrie die later aan kwam rennen in totale paniek. Ze liepen zo’n paar honderd meter achter op de rest van de groep schatte ik. Hoe deed je het jagen ook al weer? Plat op je buik. Geen beweging. Plotseling kwam mijn grote lichaam in beweging. Mijn gespierde achterbenen zette me sterk af waardoor ik in een hoge snelheid naar voren sprintte recht op het beest af. Maar mijn reactie vermogen was te traag. Ik kende de onverwachte bewegingen van het beest niet. Wanneer ik een hoef tegen mijn schouder voel verlaat een schreeuw mijn keel. Hinkend als een echte mannelijke aansteller ging ik terug naar mijn plekje. Vloekend en chagrijnig. Zie je wel! Ik ben niet gemaakt om te jagen! Ik wil gewoon mijn leeuwinnen, dacht ik klagend in mezelf. Ik likte de rode vloeistof uit de mond. Teleurgesteld keek ik de laatste zebra na die er geen schrammetje aan over had gehouden. Ik wist dat ze wond op mijn schouder een litteken zal vormen...

Ik snoof hard en duwde mijn neus arrogant in de lucht. Ik was gewoon te goed voor een zebra. Ik moest een buffel hebben of misschien wel olifant. Pfu... Wat had ik ook gedacht. Ik deed mijn best niet eens. Plotseling drong de zoute ijzige geur van bloed in mijn neusgaten. Ik zette mijn lichaam in een sloom drafje in de richting van de geur. Ik moest toch iets eten... dan maar weer doen alsof ik een hyena ben. Bah. Ik haatte hyena’s, ze waren zo lelijk. Nee, Jakhals is wel beter dan hyena. Ik tuurde naar de vlaktes zoekend naar het beest. Wanneer ik het skelet in oog krijg waarop het laatste restje vlees lag te rotten keek ik het met een vies gezicht na. Weet je, ik at wel niet vandaag. Ik liep in de richting van de wind die mijn geur weg blies. Mijn oog viel op een boompje die enige schaduw bood in de vreselijke zon. Mijn passen waren nors, nog steeds om de merrie die ik niet in mijn klauwen had kunnen hebben. Plotseling valt mijn oog op een slanke leeuwin die languit onder de boom lag met haar ogen dicht. Ik twijfelde even. Zal ik haar gaan benaderen of naar een ander plekje zoeken. Mijn ogen speurde over de vlaktes waar gaan enkele boom te vinden was. Nee, ik zou toch even vragen of ik hier mocht blijven. De schaduw van mijn reusachtige gespierde lichaam viel over haar lijf heen. ”eh, hallo?” Klonk mijn stem vragen om te kijken of ze wakker was. Wanneer ik één oog open zie gaan kijk ik haar vragend aan. ”Zou deze leeuw deze leeuwin mogen vergezellen in de brandende hitte of moet hij verder zoeken naar enige vorm van schaduw?” Klonk mijn fluwelen stem met het eeuwige bittere ondertoontje. Ik bestudeerde de leeuw. Mijn ogen volgde haar contouren die amper te onderscheiden waren in het savannegras. Ze was duidelijk een jaar of twee jonger dan ik stelde ik vast. Daarnaast had ze een aardige bonk spieren.
Code:
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 bgcolor=#030100 width=600][td valign=top][img]http://dl.dropbox.com/u/97283470/BOTB/Cicely.png[/img]<div style='padding-right: 5px; margin-top: -290px; margin-left: 250px; margin-right: 20px; margin-bottom: 20px; width: 265 px; height: 400 px; overflow: auto; text-align: justify;'>[font=Georgia][color=#4d4944][size=11]
<div style='text-align: center; text-shadow: 2px 0px 4px #202020; text-transform: uppercase; line-height: 90%; letter-spacing: 3px; font-family: georgia; font-size: 7px;'><span style='font-size: 24px; text-transform: none'>[color=#68412f][i]cicely[/i][/color]</span>

Life in not measured by the breathes we take
but the moments, that take our breath away
</div>
TEKST
 [/size][/color][/font]</div>[/td][/table]


Laatst aangepast door Treasure op zo sep 16, 2012 2:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Cicely zo sep 16, 2012 12:37 am

AMGAMGAMG!
I love it!
Thx <3
Cicely
Cicely

Aantal berichten : 537

Feline profile
Leeftijd: 6 Months
Partner: The last time I'd saw you, was the time you closed your eyes with a tear...
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure zo sep 16, 2012 12:43 am

Ik vond deze echt heel vet:
Spoiler:

En dan vooral de laatste
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Alaya zo sep 16, 2012 1:11 am

OMG!! ja gebruik die alsjeblieft!!!!! Waar haal je die vandaan? OMG echt beautiful xD Die laatste en eerste vind ik über vet
Maak je btw ook setjes? Of alleen postsheets? Anders mag je wel een setje met die plaatjes maken hehe
Maar dat hoeft niet ;}
Alaya
Alaya

Aantal berichten : 128

Feline profile
Leeftijd: 5 jaar en 6 maanden
Partner: I won't let you touch me, I will destroy you before you do it
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure zo sep 16, 2012 1:59 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

alaya

It's not the load that breaks you down,
it's the way you carry it.



Een grijns sierde mijn lippen wanneer ik haar afwachtend in haar ogen aankeek. Ik zag haar een moment na denken. Ze verzette zich een aantal keer en keek om zich heen. Ik hoopte niet dat ze me weg stuurde aangezien ik dan zo een uur of twee verder had voor ik een lekker plekje had gevonden om te kunnen mokken op mijn knorrende maag. Nee, het was niet zo’n prettig idee. Wanneer haar stem begon te spreken duw ik mijn oren aandachtig naar voren. Mijn mondhoeken gleden nog wat verder omhoog. ”Bedankt...” Klonk mijn stem dankbaar. Ik stond op en liep naar de plek die ze me had toegewezen. Ver van haar vandaan. Ik liep een rondje en liet me vervolgens door mijn knieën zakken en legte mijn kop op mijn poten. Ik volgde de bewegingen die haar ogen maakte. Ik grinnikte zachtjes wanneer ik zag dat ze me nauwlettend in de gaten hield.

”gelijk heb je....” Bracht ik zuchtend uit. ”Leeuwen zijn niet te vertrouwen.” Ik sprak de woorden uit terwijl mijn gedachtes gingen naar mijn familie. Nee, die waren niet te vertrouwen, je kon ze met een gerust hart monsters noemen. Toch vroeg ik me dagelijks af hoe het leven er daar voor stond. Waarschijnlijk had pa ondertussen het hele land in zijn bezit. Waren alle leeuwinnen drachtig van hem en lag hij te slapen op zijn eeuwige koningsrots zoals hij dat noemde. Ik walgde bij het idee. Die man was doorgedraaid naar de dood van mijn moeder. Ik was het kort erna zat geweest om voor hem te moorden en leeuwen weg te ruimen. Ik hoop ooit alles recht te kunnen zetten. Maar nu lag ik nog onder een boom in de Savanne. Met een Leeuwin die me als bewaking strak in de gaten hield. ”Je mág me Treasure noemen als je wil...” Klonk mijn stem nonchalant. ”Maar het móét natuurlijk niet. Ik sta open voor een nieuwe variänt.” Klonk mijn stem vrolijk alsof ik haar houding niet in de gaten had.


Code:
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 bgcolor=#0f121a width=600 height=391][td valign=top][img]http://dl.dropbox.com/u/97283470/BOTB/Alaya.png[/img]<div style='padding-right: 5px; margin-top: -370px; margin-left: 20px; margin-right: 300px; margin-bottom: 10px; width: 265 px; height: 342px; overflow: auto; text-align: justify;'>[font=Times New Roman][color=#5f5f5f][size=11]
<div style='text-align: center; text-shadow: 2px 0px 4px #202020; text-transform: uppercase; line-height: 90%; letter-spacing: 3px; font-family: georgia; font-size: 6.4px;'><span style='font-size: 15px; text-transform: uppercase; letter-spacing: 8px;'>[color=#985c32]alaya[/color]</span>

It's not the load that breaks you down,
it's the way you carry it.


</div>
TEKST

</div>
 [/size][/color][/font]</div>[/td][/table]

Setje wil ik ook wel voor je maken, doe ik later op de dag ^^
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Alaya zo sep 16, 2012 2:14 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

alaya

It's not the load that breaks you down,
it's the way you carry it.



Me gusta Very Happy
Hij is echt mooi geworden en ja setje zou fijn zijn hehe

Alaya
Alaya

Aantal berichten : 128

Feline profile
Leeftijd: 5 jaar en 6 maanden
Partner: I won't let you touch me, I will destroy you before you do it
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure zo sep 16, 2012 2:29 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

l'aeri

QUOTE THAT
QUOTE

Een grijns sierde mijn lippen wanneer ik haar afwachtend in haar ogen aankeek. Ik zag haar een moment na denken. Ze verzette zich een aantal keer en keek om zich heen. Ik hoopte niet dat ze me weg stuurde aangezien ik dan zo een uur of twee verder had voor ik een lekker plekje had gevonden om te kunnen mokken op mijn knorrende maag. Nee, het was niet zo’n prettig idee. Wanneer haar stem begon te spreken duw ik mijn oren aandachtig naar voren. Mijn mondhoeken gleden nog wat verder omhoog. ”Bedankt...” Klonk mijn stem dankbaar. Ik stond op en liep naar de plek die ze me had toegewezen. Ver van haar vandaan. Ik liep een rondje en liet me vervolgens door mijn knieën zakken en legte mijn kop op mijn poten. Ik volgde de bewegingen die haar ogen maakte. Ik grinnikte zachtjes wanneer ik zag dat ze me nauwlettend in de gaten hield.

”gelijk heb je....” Bracht ik zuchtend uit. ”Leeuwen zijn niet te vertrouwen.” Ik sprak de woorden uit terwijl mijn gedachtes gingen naar mijn familie. Nee, die waren niet te vertrouwen, je kon ze met een gerust hart monsters noemen. Toch vroeg ik me dagelijks af hoe het leven er daar voor stond. Waarschijnlijk had pa ondertussen het hele land in zijn bezit. Waren alle leeuwinnen drachtig van hem en lag hij te slapen op zijn eeuwige koningsrots zoals hij dat noemde. Ik walgde bij het idee. Die man was doorgedraaid naar de dood van mijn moeder. Ik was het kort erna zat geweest om voor hem te moorden en leeuwen weg te ruimen. Ik hoop ooit alles recht te kunnen zetten. Maar nu lag ik nog onder een boom in de Savanne. Met een Leeuwin die me als bewaking strak in de gaten hield. ”Je mág me Treasure noemen als je wil...” Klonk mijn stem nonchalant. ”Maar het móét natuurlijk niet. Ik sta open voor een nieuwe variänt.” Klonk mijn stem vrolijk alsof ik haar houding niet in de gaten had

Code:
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 bgcolor=#151515 width=600][td valign=top][img]http://dl.dropbox.com/u/97283470/BOTB/L'aeri.png[/img]<div style='padding-right: 5px; margin-top: -420px; margin-left: 270px; margin-right: 20px; margin-bottom: 20px; width: 265 px; height: 400 px; overflow: auto; text-align: justify;'>[font=Georgia][color=#4d4944][size=11]
<div style='text-align: right; text-shadow: 2px 0px 4px #202020; text-transform: uppercase; line-height: 90%; letter-spacing: 3px; font-family: georgia; font-size: 7px;'><span style='font-size: 24px; text-transform: none'>[color=#625144][i]l'aeri[/i][/color]</span>

QUOTE THAT
QUOTE
</div>
TEKST

Owhja, je moet lang posten anders word kader lelijk, muhaha
 [/size][/color][/font]</div>[/td][/table]
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Kishan zo sep 16, 2012 7:02 am

Zou je er ook eentje voor Aylan wille maken? :3
Ik heb geen plaatjes dus die mag je zoeken (Van een Siberische tijger)
Zet het tekstje dat in mijn os staat er maar op en als het kan de tijger wit/zilveren ogen geven

Alvast bedankt

Kishan
The Wanderers

Aantal berichten : 371

Feline profile
Leeftijd: 6 Years
Partner: I love you as certain dark things are to be loved, in secret, between the shadow and the soul.
Overtuiging: Neutraal

https://wildestfelines.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure zo sep 16, 2012 7:05 am

of course ^^

Probeer het vanaaf nog maar denk dat het morgen word Wink
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Kishan zo sep 16, 2012 7:08 am

Ik kan wachten ^^
Oh en voor ik het vergeet. Zonder scrol graag ;3

Kishan
The Wanderers

Aantal berichten : 371

Feline profile
Leeftijd: 6 Years
Partner: I love you as certain dark things are to be loved, in secret, between the shadow and the soul.
Overtuiging: Neutraal

https://wildestfelines.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure zo sep 16, 2012 7:08 am

oki ^^
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Baylen zo sep 16, 2012 7:19 am

They're so nice *gasp*
Ik wil d'r ook één voor Baylen (:
Plaatjes heb ik niet, wil jij ze zoeken?
Bay is een simpele Jaguar. Ze is nogal grumpy en slecht.
Alvast bedankt!

EDIT: Btw zonder scroller a.u.b.
Baylen
Baylen

Aantal berichten : 75

Feline profile
Leeftijd: 1.5 years
Partner: I try twice as hard and I'm half as liked, but here they come again to jack my style
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Kayne zo sep 16, 2012 9:34 am

Zou je er ook een voor Kayne kunnen maken
Ik heb nog geen plaatjeszou jij die willen zoeken van een niet al te oud uitziende siberische tijger
Tekstje:if you wanna fight know you're losing a dangerous game.
Kayne
Kayne

Aantal berichten : 199

Feline profile
Leeftijd: 1 year on this freking world
Partner: ♧I will let you feel how it is to die
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Khani ma sep 17, 2012 3:32 am

Echt mooie sheets!! Ik wil er later miss nog eentje. Eerst even aan mijn eigen setje werken, de oog kleur veranderd miss nog.
Maar ik wilde gewoon ffkes zeggen dat ik ze cool vind. Wink (de sheets, niet Kahni's ogen)
Khani
Khani

Aantal berichten : 107

Feline profile
Leeftijd: 5 maanden
Partner: Who wants the weirdo? Very cheap!
Overtuiging:

http://ireus.blogspot.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Kishan ma sep 17, 2012 3:48 am

Ik verplaats dit topic naar shopjes aangezien hier aanvragen kunnen worden gedaan ;3

Kishan
The Wanderers

Aantal berichten : 371

Feline profile
Leeftijd: 6 Years
Partner: I love you as certain dark things are to be loved, in secret, between the shadow and the soul.
Overtuiging: Neutraal

https://wildestfelines.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Khani ma sep 17, 2012 4:41 am

Doe je ook sheets voor andere sites trouwens?
Khani
Khani

Aantal berichten : 107

Feline profile
Leeftijd: 5 maanden
Partner: Who wants the weirdo? Very cheap!
Overtuiging:

http://ireus.blogspot.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure ma sep 17, 2012 4:44 am

Thanks <3

Ja of course
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Khani ma sep 17, 2012 4:50 am

Oeh, mag ik er dan 1 voor wolfstory? Voor een teefje genaamd Aphrodité (Aphro). Wit, niet erg groot van stuk, smaragd groene ogen. Een beetje neutraal/slecht. Mét scroll graag. Thanks!
Khani
Khani

Aantal berichten : 107

Feline profile
Leeftijd: 5 maanden
Partner: Who wants the weirdo? Very cheap!
Overtuiging:

http://ireus.blogspot.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets Empty Re: Postsheets

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 :: In-game :: Off-Character :: Shopjes

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum