IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Links

Links naar verschillende topics kunnen hier
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Groups

Group stuff here
Team
Administrators
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Moderators
Theme

Theme van het forum

Deel | 

[FILM] Two brothers

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kishan
The Wanderers

Aantal berichten : 371

Feline profile
Leeftijd: 6 Years
Partner: I love you as certain dark things are to be loved, in secret, between the shadow and the soul.
Overtuiging: Neutraal

BerichtOnderwerp: [FILM] Two brothers   zo sep 16, 2012 8:25 am

Beter plaatje kon ik niet vinden

Two brothers is een film over twee tijger welpjes die samen met hun vader en moeder in een tempel wonen, maar op een dag dringen mensen hun thuis binnen. Ze stelen van alles en nog wat van de tempel. Als ze ontdekken dat er tijgers wonen schieten ze de vader dood en nemen het oudste welpje mee. De jongere broer ontsnapt samen met de moeder. Later word ook het jongere welpje gevangen en meegenomen. Jaren laten moeten ze van mensen elkaar bevechten als vijanden.
(Hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd. Tis namelijk best een tijdje terug dat ik hem gezien heb)

Zelf vind ik het een hele mooie en leuke film. Het is geen animatie film, maar gefilmd met echte tijgers. Ook is de film best oud (2004) maar toch heel mooi gemaakt en de oude stijl past goed bij de film. De film is ook erg droevig, maar heeft ook hele grappige stukken waar je echt dubbel ligt (Grotendeels aan het eind van de film)

Je kan de film ook vinden op youtube, maar er missen dan wel een paar scenes dus je zou hem beter kunnen downloaden of via een of andere site kijken.

Als je vragen hebt mag je die stellen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wildestfelines.actieforum.com
Cicely

Aantal berichten : 537

Feline profile
Leeftijd: 6 Months
Partner: The last time I'd saw you, was the time you closed your eyes with a tear...
Overtuiging:

BerichtOnderwerp: Re: [FILM] Two brothers   zo sep 16, 2012 8:38 am

Ohmygod, ik vind deze film zo zielig dat ik m gewoon niet meer wil kijken. Krijg al een brok in mn keel als ik er aan terug denk ...
Maar hij is ook leuk ja. Maar ja, ik kan er niet tegen als er zielige dingen gebeuren met dieren, dat is een hele zwakke plek van mij.
Maar echt, super grijpende film vind ik <3
Terug naar boven Ga naar beneden

[FILM] Two brothers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In-game :: Off-Character :: Mediatheek-
Ga naar: