Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefdestopic

3 plaatsers

Ga naar beneden

Liefdestopic Empty Liefdestopic

Bericht van Alaya wo okt 03, 2012 3:29 am

Tja iedereen heeft het wel eens. Je bent verliefd maar weet niet zeker of hij of zij wel op jou verliefd is of diegene heeft al een vriend/vriendin, je weet wel :s

Nou ja iedereen kan in dit liefdestopic even iets kwijt over de liefde ^^
Dus brand los everybody.. :3
Alaya
Alaya

Aantal berichten : 128

Feline profile
Leeftijd: 5 jaar en 6 maanden
Partner: I won't let you touch me, I will destroy you before you do it
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefdestopic Empty Re: Liefdestopic

Bericht van Sishea vr okt 19, 2012 10:35 am

DAMMMMMM Ik word echt gek!!!!!!!! Ik ben zo ongelofelijk verliefd op iemand waar ik niet een op verliefd wil zijn!! Het begon allemaal bij de les scheikunde. Ik zat naast hem. Njah Brian (zo heet hij) vond ik altijd al echt heel erg irritant. Nu had ik de pech dat ik naast Brian zat. Hij ging opeens met zijn vinger van onder naar boven over mijn ruggengraat, je weet wel waar je kippenvel van krijgt. Dus ik zei dat hij moest stoppen maar met een lach, ja eigenlijk vond ik dat best leuk. Toen ging hij mij op speciale zenuwplekken in mijn rug prikken ofzo zei hij en voelde best grappig. Toen ging hij mij ook kietelen in mijn zei en in mijn nek. Uiteindelijk ging hij mij over mijn wang aaien. Aaaw ik ben zo verliefd maar hij doet dat eigenlijk bij iedereen. Ik probeer hem nu te negeren op school maar ik kom hem echt overal tegen en we zitten ook nog eens op een plek waar we hem goed kunnen zien -.- ik wil hem niet maar toch ook weer wel Whaaaa ik word gek. Hulp?
Sishea
Sishea

Aantal berichten : 21

Feline profile
Leeftijd: 3
Partner: Love? Maybe later
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefdestopic Empty Re: Liefdestopic

Bericht van Cicely za okt 20, 2012 10:15 am

Fuck everything. Eergisteren brak mijn hart. Ook al deed ik het samen met hem... Zijn stiefma is zo hatelijk tegen over ons, waar door we geen keuze hadden, en het dus uit moesten maken. Het bracht ons zo veel stress, en tja... De stress alleen al dat hij zo ver weg woonde, en dan ook nog dat... Dat maakte het ondragelijk, dus was er niks anders dan het uit maken... ik ben er kapot van. Zit het eens goed in een relatie, moet het uit! Allemaal door die harteloze stiefma en vader van hem! En zijn moeder hielp ook niet echt mee, terwijl mijn ouders juist super blij waren dat ik een vriend had!
Verdomme...

Nu hebben we afgesproken dat we over 3 jaar weer samen komen, dan zijn we allebei volwassen... Maar ik geloof daar niet echt in, ook al wil ik het wel...

I am just f*cking cursed or something like that.
Cicely
Cicely

Aantal berichten : 537

Feline profile
Leeftijd: 6 Months
Partner: The last time I'd saw you, was the time you closed your eyes with a tear...
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefdestopic Empty Re: Liefdestopic

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum