Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Postsheets

+8
Kioni
Khani
Kayne
Baylen
Kishan
Cicely
Alaya
Treasure
12 plaatsers

 :: In-game :: Off-Character :: Shopjes

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Kioni ma sep 17, 2012 5:37 am

Doe je ook gewone setjes? ja toch? Very Happy
Kioni
Kioni

Aantal berichten : 68

Feline profile
Leeftijd: 5 jaar
Partner: I'll find my way in the world you call love
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure di sep 18, 2012 2:22 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

aylan

The people to fear are not those who disagree with you, but those
who disagree with you and are too cowardly to let you know.


Tevreden lag ik languit in het hoge gras. Het prikte vreselijk in mijn rug maar ik was geen mietje, ik zette stevig door. Stiekem trok ik mijn kop wat omhoog om te zoeken naar een rots om op te liggen of eventueel een termietenhoop. Het ligt altijd beter dan dit. Maar al snel gaf ik de hoop op en liet me met een zucht terug vallen. Ik sloot mijn ogen en spitste mijn oren. Het geluid werd steeds harder en harder. Het dreunen van de grond. In de verte zag ik een kudde beesten aan komen rennen. Ik gokte op zebra’s of misschien gnoes. Al snel zag ik dat mijn gok op de gestreepte paarden goed was geweest. De wind kwam vanuit mijn rug waardoor ze me niet konden ruiken. Direct veranderde ik mijn houding. Vlug rolde ik om om me plat op mijn buik te leggen. Laag en doodstil. Het was lastig om me verborgen te houden met mijn grootte. Maar ik moest nu toch echt leren jagen. Ik kon niet leven van resten van andere roofdieren. Ik dacht aan mijn oude tijden. Waar de leeuwinnen voor ons jaagden en wij op onze vertrouwde rots lagen te knorren. Maar die tijd was voorbij. Nu waren en geen leeuwinnen die voor me konden gaan jagen. Ik moest het zelf gaan doen. De beesten denderde in een noodvaart voorbij. Ze waren te snel voor mijn grootte lichaam. Ik waagde niet eens een poging meer. Totdat mijn oog viel op een merrie die later aan kwam rennen in totale paniek. Ze liepen zo’n paar honderd meter achter op de rest van de groep schatte ik. Hoe deed je het jagen ook al weer? Plat op je buik. Geen beweging. Plotseling kwam mijn grote lichaam in beweging. Mijn gespierde achterbenen zette me sterk af waardoor ik in een hoge snelheid naar voren sprintte recht op het beest af. Maar mijn reactie vermogen was te traag. Ik kende de onverwachte bewegingen van het beest niet. Wanneer ik een hoef tegen mijn schouder voel verlaat een schreeuw mijn keel. Hinkend als een echte mannelijke aansteller ging ik terug naar mijn plekje. Vloekend en chagrijnig. Zie je wel! Ik ben niet gemaakt om te jagen! Ik wil gewoon mijn leeuwinnen, dacht ik klagend in mezelf. Ik likte de rode vloeistof uit de mond. Teleurgesteld keek ik de laatste zebra na die er geen schrammetje aan over had gehouden. Ik wist dat ze wond op mijn schouder een litteken zal vormen...

Ik snoof hard en duwde mijn neus arrogant in de lucht. Ik was gewoon te goed voor een zebra. Ik moest een buffel hebben of misschien wel olifant. Pfu... Wat had ik ook gedacht. Ik deed mijn best niet eens. Plotseling drong de zoute ijzige geur van bloed in mijn neusgaten. Ik zette mijn lichaam in een sloom drafje in de richting van de geur. Ik moest toch iets eten... dan maar weer doen alsof ik een hyena ben. Bah. Ik haatte hyena’s, ze waren zo lelijk. Nee, Jakhals is wel beter dan hyena. Ik tuurde naar de vlaktes zoekend naar het beest. Wanneer ik het skelet in oog krijg waarop het laatste restje vlees lag te rotten keek ik het met een vies gezicht na. Weet je, ik at wel niet vandaag. Ik liep in de richting van de wind die mijn geur weg blies. Mijn oog viel op een boompje die enige schaduw bood in de vreselijke zon. Mijn passen waren nors, nog steeds om de merrie die ik niet in mijn klauwen had kunnen hebben. Plotseling valt mijn oog op een slanke leeuwin die languit onder de boom lag met haar ogen dicht. Ik twijfelde even. Zal ik haar gaan benaderen of naar een ander plekje zoeken. Mijn ogen speurde over de vlaktes waar gaan enkele boom te vinden was. Nee, ik zou toch even vragen of ik hier mocht blijven. De schaduw van mijn reusachtige gespierde lichaam viel over haar lijf heen. ”eh, hallo?” Klonk mijn stem vragen om te kijken of ze wakker was. Wanneer ik één oog open zie gaan kijk ik haar vragend aan. ”Zou deze leeuw deze leeuwin mogen vergezellen in de brandende hitte of moet hij verder zoeken naar enige vorm van schaduw?” Klonk mijn fluwelen stem met het eeuwige bittere ondertoontje. Ik bestudeerde de leeuw. Mijn ogen volgde haar contouren die amper te onderscheiden waren in het savannegras. Ze was duidelijk een jaar of twee jonger dan ik stelde ik vast. Daarnaast had ze een aardige bonk spieren.



I think it's time for me to go now
I've done more harm than good
If I could change how this turned out...
Y o u know that I would


Code:
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 bgcolor=#1f2219 width=600][td valign=top][img]http://dl.dropbox.com/u/97283470/BOTB/aylan.png[/img]<div style='padding-right: 5px; margin-top: -210px; margin-left: 50px; margin-right: 50px; margin-bottom: 50px; width: 265 px; height: 400 px; overflow: auto; text-align: justify;'>[font=Georgia][color=#45423a][size=11]
<div style='text-align: center; text-shadow: 2px 0px 4px #202020; text-transform: uppercase; line-height: 90%; letter-spacing: 3px; font-family: georgia; font-size: 7px;'><span style='font-size: 24px; text-transform: uppercase; letter-spacing: 14px;'>[color=#987f58]aylan[/color]</span>

The people to fear are not those who disagree with you, but those
who disagree with you and are too cowardly to let you know.

</div>
TEKST

<div style='text-align: center; text-shadow: 2px 0px 4px #202020; text-transform: uppercase; line-height: 90%; letter-spacing: 3px; font-family: georgia; font-size: 7px;'>

I think it's time for me to go now
I've done more harm than good
If I could change how this turned out...
Y o u know that I would

</div>[/size][/color][/font]</div>[/td][/table]
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Treasure di sep 18, 2012 2:35 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

baylen

A true man hates no one.


Tevreden lag ik languit in het hoge gras. Het prikte vreselijk in mijn rug maar ik was geen mietje, ik zette stevig door. Stiekem trok ik mijn kop wat omhoog om te zoeken naar een rots om op te liggen of eventueel een termietenhoop. Het ligt altijd beter dan dit. Maar al snel gaf ik de hoop op en liet me met een zucht terug vallen. Ik sloot mijn ogen en spitste mijn oren. Het geluid werd steeds harder en harder. Het dreunen van de grond. In de verte zag ik een kudde beesten aan komen rennen. Ik gokte op zebra’s of misschien gnoes. Al snel zag ik dat mijn gok op de gestreepte paarden goed was geweest. De wind kwam vanuit mijn rug waardoor ze me niet konden ruiken. Direct veranderde ik mijn houding. Vlug rolde ik om om me plat op mijn buik te leggen. Laag en doodstil. Het was lastig om me verborgen te houden met mijn grootte. Maar ik moest nu toch echt leren jagen. Ik kon niet leven van resten van andere roofdieren. Ik dacht aan mijn oude tijden. Waar de leeuwinnen voor ons jaagden en wij op onze vertrouwde rots lagen te knorren. Maar die tijd was voorbij. Nu waren en geen leeuwinnen die voor me konden gaan jagen. Ik moest het zelf gaan doen. De beesten denderde in een noodvaart voorbij. Ze waren te snel voor mijn grootte lichaam. Ik waagde niet eens een poging meer. Totdat mijn oog viel op een merrie die later aan kwam rennen in totale paniek. Ze liepen zo’n paar honderd meter achter op de rest van de groep schatte ik. Hoe deed je het jagen ook al weer? Plat op je buik. Geen beweging. Plotseling kwam mijn grote lichaam in beweging. Mijn gespierde achterbenen zette me sterk af waardoor ik in een hoge snelheid naar voren sprintte recht op het beest af. Maar mijn reactie vermogen was te traag. Ik kende de onverwachte bewegingen van het beest niet. Wanneer ik een hoef tegen mijn schouder voel verlaat een schreeuw mijn keel. Hinkend als een echte mannelijke aansteller ging ik terug naar mijn plekje. Vloekend en chagrijnig. Zie je wel! Ik ben niet gemaakt om te jagen! Ik wil gewoon mijn leeuwinnen, dacht ik klagend in mezelf. Ik likte de rode vloeistof uit de mond. Teleurgesteld keek ik de laatste zebra na die er geen schrammetje aan over had gehouden. Ik wist dat ze wond op mijn schouder een litteken zal vormen...

Ik snoof hard en duwde mijn neus arrogant in de lucht. Ik was gewoon te goed voor een zebra. Ik moest een buffel hebben of misschien wel olifant. Pfu... Wat had ik ook gedacht. Ik deed mijn best niet eens. Plotseling drong de zoute ijzige geur van bloed in mijn neusgaten. Ik zette mijn lichaam in een sloom drafje in de richting van de geur. Ik moest toch iets eten... dan maar weer doen alsof ik een hyena ben. Bah. Ik haatte hyena’s, ze waren zo lelijk. Nee, Jakhals is wel beter dan hyena. Ik tuurde naar de vlaktes zoekend naar het beest. Wanneer ik het skelet in oog krijg waarop het laatste restje vlees lag te rotten keek ik het met een vies gezicht na. Weet je, ik at wel niet vandaag. Ik liep in de richting van de wind die mijn geur weg blies. Mijn oog viel op een boompje die enige schaduw bood in de vreselijke zon. Mijn passen waren nors, nog steeds om de merrie die ik niet in mijn klauwen had kunnen hebben. Plotseling valt mijn oog op een slanke leeuwin die languit onder de boom lag met haar ogen dicht. Ik twijfelde even. Zal ik haar gaan benaderen of naar een ander plekje zoeken. Mijn ogen speurde over de vlaktes waar gaan enkele boom te vinden was. Nee, ik zou toch even vragen of ik hier mocht blijven. De schaduw van mijn reusachtige gespierde lichaam viel over haar lijf heen. ”eh, hallo?” Klonk mijn stem vragen om te kijken of ze wakker was. Wanneer ik één oog open zie gaan kijk ik haar vragend aan. ”Zou deze leeuw deze leeuwin mogen vergezellen in de brandende hitte of moet hij verder zoeken naar enige vorm van schaduw?” Klonk mijn fluwelen stem met het eeuwige bittere ondertoontje. Ik bestudeerde de leeuw. Mijn ogen volgde haar contouren die amper te onderscheiden waren in het savannegras. Ze was duidelijk een jaar of twee jonger dan ik stelde ik vast. Daarnaast had ze een aardige bonk spieren.



The battlefield is a scene of constant chaos. The winner will be the
one who controls that chaos, both his own and the enemies.


Code:
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 bgcolor=#262618 width=550][td valign=top][img]http://dl.dropbox.com/u/97283470/BOTB/Bay.png[/img]<div style='padding-right: 5px; margin-top: -120px; margin-left: 50px; margin-right: 50px; margin-bottom: 50px; width: 265 px; height: 400 px; overflow: auto; text-align: justify; font-family: georgia; font-size: 9px; line-height: 180%; color: #464638;'>
<div style='text-align: right; text-shadow: 2px 0px 4px #202020; text-transform: uppercase; line-height: 90%; letter-spacing: 3px; font-family: georgia; font-size: 7px;'><span style='font-size: 24px; text-transform: none; letter-spacing: 3px;'>[color=#987f58][i]baylen[/i][/color]</span>

A true man hates no one.

</div>
TEKST

<div style='text-align: center; text-shadow: 2px 0px 4px #202020; text-transform: uppercase; line-height: 90%; letter-spacing: 3px; font-family: georgia; font-size: 6.3px;'>

The battlefield is a scene of constant chaos. The winner will be the
one who controls that chaos, both his own and the enemies.

</div></div>[/td][/table]
Treasure
Treasure

Aantal berichten : 89

Feline profile
Leeftijd: 6 years
Partner: I life with myself ;3
Overtuiging:

http://pipvl.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Khani di sep 18, 2012 3:46 am

Ik weet niet of je al aan Aphrodité's sheet bent begonnen, maar als zinnetje zou ik graag "Listen to the rain" willen. Thanks X
Khani
Khani

Aantal berichten : 107

Feline profile
Leeftijd: 5 maanden
Partner: Who wants the weirdo? Very cheap!
Overtuiging:

http://ireus.blogspot.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Kishan di sep 18, 2012 4:52 am

Hij is echt prachtig <3
Bedankt ^^

Kishan
The Wanderers

Aantal berichten : 371

Feline profile
Leeftijd: 6 Years
Partner: I love you as certain dark things are to be loved, in secret, between the shadow and the soul.
Overtuiging: Neutraal

https://wildestfelines.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Baylen wo sep 19, 2012 4:24 am

Geweldig, thanks <3
Baylen
Baylen

Aantal berichten : 75

Feline profile
Leeftijd: 1.5 years
Partner: I try twice as hard and I'm half as liked, but here they come again to jack my style
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Cicely wo sep 19, 2012 8:25 am

Wou, je maakt die dingen echt mooi <3
Cicely
Cicely

Aantal berichten : 537

Feline profile
Leeftijd: 6 Months
Partner: The last time I'd saw you, was the time you closed your eyes with a tear...
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Kayne wo sep 19, 2012 7:58 pm

Kayne schreef:Zou je er ook een voor Kayne kunnen maken
Ik heb nog geen plaatjeszou jij die willen zoeken van een niet al te oud uitziende siberische tijger
Tekstje:if you wanna fight know you're losing a dangerous game.
Kayne
Kayne

Aantal berichten : 199

Feline profile
Leeftijd: 1 year on this freking world
Partner: ♧I will let you feel how it is to die
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Bonny vr sep 21, 2012 8:50 am

Kan je der 1 van Bonny maken? Met deze foto >D En het liefst zonder scrol.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Bonny

Aantal berichten : 1

Feline profile
Leeftijd:
Partner:
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Emble vr sep 21, 2012 10:16 am

Zou je er een voor Emble kunnen maken (a)
Zonder scroller
Emble
Emble

Aantal berichten : 29

Feline profile
Leeftijd: 3 jaar
Partner: -
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Namira vr sep 21, 2012 11:29 am

Zou je er eentje voor Hayyel willen maken?
Liefst met scroll,
Het is een leeuwin Razz

Zou je dan eventueel ook een ava en een onderschrift willen maken ??
Namira
Namira

Aantal berichten : 39

Feline profile
Leeftijd: 4 jaar
Partner: “It’s been said that you only truly fall in love once, but I don’t believe it. Every time I see you, I fall in love all over again.”
Overtuiging:

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Fauna za sep 22, 2012 9:50 am

Oke, ik denk dat ik nog wel ff moet wachten :] Maar zou je er ook een voor Fauna willen maken ? Mah badass <3. Ga maar los haha <3
Fauna
Fauna

Aantal berichten : 12

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Khani di sep 25, 2012 8:42 am

Erm, tja, een kleine aanpassing. De wolf waar ik er één voor had gevraagd is nu badass maar dan een heel gestoord slecht. Zoals Bellatrix (van Harry Potter) XD Dus... dan weet je dat even...
Khani
Khani

Aantal berichten : 107

Feline profile
Leeftijd: 5 maanden
Partner: Who wants the weirdo? Very cheap!
Overtuiging:

http://ireus.blogspot.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Postsheets - Pagina 2 Empty Re: Postsheets

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 :: In-game :: Off-Character :: Shopjes

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum